Увага! Банкомати конфісковують гроші! Досвід з Універсалбанком (Universal Bank)

Universal Bank з несправним банкоматом

Завітав 17 серпня, в черговий раз, до найближчого відділення банку Universal Bank з простою метою пересічного громадянина — треба було поповнити картковий рахунок для майбутньої можливості здіснення платежів за товари та послуги карткою, без готівки та через інтернет.

Спочатку перевірив поточний рахунок. Все добре.

Далі вибрав в меню банкомату пункт Депозит та на запрошення банкомату, коли з металевим стукотом відкрилося віконечко для прийому готівки, поклав паперові гроші в отвір.

Вже тут на мене чекав сюрприз — банкомат попросив забрати з прийомнику металеві предмети, яких, до речі, я туди не клав. Був час задуматись… Замість «металевих предметів» я забрав гроші.

З наступної спроби вдалося поповнити рахунок на 200 грн, після якої знову з’явилися «металеві предмети» і терпець урвався. Маючи вже не той добрий настрій, який був спочатку, я пішов до каси та попросив замінити мені гроші на такі, якими б можна було поповнити рахунок без «металевих предметів». Отримав майже нові та майже хрусткі🙂 ..   але.. знову це «але»..

Щоб довго не товкти воду в ступі скажу лише, що з першої ж спроби поповнення рахунку отриманими в касі банку грошима, банкомат їх забрав, про що повідомив мене лише приблизно таким текстом  «Ваші гроші вилучені, зверніться до працівників банку», до того ж не залишивши «на згадку» про конфіскацію ніякого друкованого повідомлення на кшалт тих, які друкуються при всіх інших операціях. КРУТО!!!

Тобто я лишився не тільки без своїх грошей, а ще й без будь-яких речових доказів, що сталося щось ненормальне, що глючний банкомат вирішив, що йому папірчик більш необхідний ніж живим людям! І це за декілька днів до 20-го числа, до якого зазвичай необхідно здійснювати всі важливі місячні платежі…

Підійшов знову до каси та розповів викладену вище історію, на що отримав пораду таки звернутися до спеціаліста по роботі з клієнтами та написати заяву на оскарження операції. Також, віддаючи належне, хочу подякувати касиру -вона запропонувала поповнити мій картковий рахунок без стягування платні за послугу поповнення рахунку через касу.

Разом із спеціалістом, витративши ще зайвих 10-15 хвилин, склав заяву на оскарження операціі (оскарження конфіскації), взнавши по дорозі, що такі пригоди в цьому відділені відбуваються досить систематично — 3-5 разів на тиждень. Коли я запитав чи не слід відремонтувати або навіть замінити банкомат, мені відповили, що цей банкомат ремонтувався вже дуже багато разів.

На останок, мене в відділенні запевнили, що такі помилки можуть виправлятися до 10 банківських днів, але останнім часом все відновлюється дуже швидко — 2-3 дні.

***

Минуло 19.. минає 20…  знайшов телефон відділення та зателефонував. Мені знову розповіли про 10 банківських днів та послалися на внутрішнє положення, що саме так у них регламентовано.

***

Україна з усіма своїми громадянами радісно відсвяткувала День незалежності. Настало 26 серпня. Відділення сказало, що 10 днів ще не минули, а справа передана в офіс, в центральне відділення. На прохання дати мені телефон офісу, де за словами працівників відділення вирішуються такі питання, сказали, що такі телефони вони не дають.

Знайшов телефон офісу на сайті банку. Зателефонувавши і розповівши свою історію спочатку вже втретє, знову отримав у відповідь розповідь про внутрішню інструкцію та 10 банківських днів… Щоправда, на цей раз мені порадили ще раз зателефонувати на відділення та попросити розповісти про стан моєї справи, але вже було за 18-ту годину, до якої працює відділення.

***

Ось вже й 30 серпня… а гроші на рахунок так і не прийшли. Зателефонував у відділення знову. Мене вже впізнали та пообіцяли зателефонувати 31-го до 16-ї години, оскільки сьогодні вже нічого взнати не встигають.
Настало 31 серпня.. До 16-ї години мені ніхто так і не зателефонував. О 16:56 вже дзвоню сам. Після того, як я назвався, мене знову впізнали та сказали, що «саме зараз хотіли вже набрати».
На цей раз вже мене запевнили, що гроші сьогодні будуть на рахунку після 18-ї.

Віддаючи належне, можу сказати, що вони таки прийшли вже на рахунок, але скільки моїх нервових клітин було витрачено, скільки часу було згаяно!

Отаке вам миттєве поповнення рахунку довжиною в два тижні!

Маю надію, що цей текст таки попаде в належні, відповідальні руки, що нарешті таки замінять глючний банкомат, що нарешті таки доведуть «до розуму» роздрук всіх помилок на чекову стрічку та скоротять виправлення таких помилок з 10 днів до 2-3, що банк зрозуміє, що через такі прикрі випадки він отримує від’ємну репутацію (не плутати з відмінною) і що буде повертати гроші клієнтам з відповідними щоденними найвищими відсотковими нарахуваннями на користь клієнта за неможливість використання клієнтом власних коштів з провини банку (в т.ч. технічної).

Клієнтам теперішнім і майбутнім залишаю карту з позначкою відділення, в якому «підпрацьовує» несправний банкомат.

Будьте обережні!

http://maps.google.com.ua/maps/ms?ie=UTF8&msa=0&msid=114530618788151367415.00048f2456c5862780384&ll=50.476612,30.448641&spn=0.00239,0.00456&z=17&output=embed
Переглянути Universal Bank, Відділення на карті більшого розміру

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s

%d такие блоггеры, как: